Update


Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade i bloggen, detta beror på virus på datorn, det gillar vi inte! Nu har iaf sommarn kommit till Oslo och jag har upplevt sommarens första solbränna:P
Idag har vi varit och grillat och haft det mysigt på en ö, det var gottigottigt.
Utöver det så känns det bara som om jag jobbar mest, men men det är ju därför jag är här :P Imorgon är jag ledig såå skönt och behövligt. Jag har också införskaffat en cykelcity kort, så att man kan cykla runt i stan på oerhört snygga blåvita små cyklar. Snart är det dags för 17 maj och Ellinor och jag har storslagna ideér för den dagen, vi får väl se om de går i uppfyllelse.
Nästa helg ska jag hem och träffa mina jenter! yeey
Bilderna nedan är från bananmys på balkongen :P
Tjolahopp tjolahej!

             

Kommentarer
Postat av: annelie

weeei , kom hem till mig baby!

2009-05-02 @ 22:12:00
Postat av: Linda B

när får vi besöka norge då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback