Norsk

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen:P Men det var kul att vara vara hemma sist, annelie tog bland annat med mig på värdens jobbigaste spinningpass, men det var behövligt eftersom det inte blir så mycket träning här i Norge :P Jag får nog satsa på beach 10 ist haha!

I helgen har vi haft besök av Johanna, Susanna och Jonathan, det var så trevligt så. Tyvärr fick jag inte se så mycket av 17 maj eftersom jag jobbade, men det var propp fullt med folk i byn iallafall jag kunde knappt komma fram. Vi spelade också för första gången på vollybollplanen, jag hade glömt bort hur ont det gjorde, men det blev bättre efter ett tag.

Nu har jag också blivit norsk medborgare! haha

Lite bilder från visiten i kga.



Ha det!

Kommentarer
Postat av: fiia

snart vill jag komma på besök, bruttan!

Postat av: annelie

ahha beach 10 :P jag med! ahhaha

2009-05-20 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback