Partaj

Förra veckan var jag och Erik i sälen med mina päron, det var skojigt, det blev mest off-pist åkning :P Vädret var perfekt också måste jag säga. Efter en veckas skidåkning var det dags för partaj. Först hos Ellinor och Susanna, det var kul och se den nystekta thai Ellinor, har saknat min sambo här i Oslo. Erik och jag fick varsin t-shirt, skitsnygga plus att jag fick en jättefin sommarklänning och en Chang öl (mmm..) av henne också! Sedan var det dags för mitt 20 år partaj, yeey. Det blev lite frukt å grönt och ost och kex till tilltugg och bål förstårs!  Det blev bildspel med både gamla och nya pics hehe ( hoppas att det inte blev allt för pinsamt för någon :P). Mot slutet när man kände sig extra gó vågade man ta fram gitarren och taburinen för att avsluta kvällen med allsång (som vanligt) å sedan iväg stadshotellet höhö :P Tack för alla presenter och tack för att ni förgyllde min dag! :)

Puss
   

    


 



Kommentarer
Postat av: annelie

det var göööörsköj! :)

2009-03-31 @ 23:05:26
Postat av: elle

najsa pics ;P

Postat av: fia

uppdatera litte nu, ginger ;) what happens in norway? ;D

2009-04-13 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback