Tillbaka I Oslo

Det var skönt att komma hem jul och nyår och träffa alla man saknat, men tyvärr gick det väldigt snabbt. Nyår var grymt kul, bästa hittils! Det var kul med en arrangerad fest med "dresscode" och allt, det var mycket uppskattat.
 

Sedan var det tillbaka till Oslo och jobba i butiken, den sista veckan. Lite trist i och med att det är jobbigt att söka nya jobb, men men d ä bare å göre så att säga. Fick svar från två ställen om interjuv vilken kändes väldigt skönt, så imorgon ska jag på en interjuv och på fredag ska jag på en annan så vi får väl se vad det blir.
Idag jobbade jag som dagisvikarie vilket var både lite mysigt och jobbigt, dom var mellan 1 och 2 år. Det roligaste var att den jag jobbade med blev sjuk, så undrade hon om jag visste någon som kunde jobba dom sista timmarna med mig så då ringde jag till Erik så fick vi jobba tillsammans de sista timmarna med 8 barn hehe det var lite skoj.

Jaja nu ska maten fixas ha´de!

Kommentarer
Postat av: Annelie

haha bara å öva tills ni själva ska ha ;) blire 8 st? haha puss

2009-01-14 @ 22:10:09
Postat av: Anna

höm höm..:D

2009-01-15 @ 10:07:43
Postat av: elle

gud va fin du var i klänningen!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback