Barista

Jag vet inte om jag har nämnt att jag har fått nytt jobb, men det har jag iallafall. Nu jobbar jag på en kaffebar och är just nu under upplärning, det är väldigt mycket och lära sig kan jag lova. Nästa vecka nån gång ska jag lära mig och tillaga alla olika kaffesorter, det ska bli roligt. Jag måste bara berätta att den espressobaren jag jobbar på blev korad till den bästa i Oslo, i topp-10 i Aftonposten (som ungefär är som det svenska Aftonbladet).Det känns lite häftigt ändå :P Imorgon ska Erik och jag åka hem, vi ska åka tåg för variations skull, det går snabbare så det är skönt. På lördag blire middag, fast jag har inte bestämt menyn än :P och sedan utgång. Vi får hoppas att det blir lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback