Svenska föreningen och toalettpapper

I helgen var det allt för mycket testosteron i våran lägenhet, Erik hade finbesök av Funke och Robin medans Johanna och Ellinor var hemma i kga (eller Ellinor ska åka till thai en månad å sen komma tillbaka). Vi guida dom runt på lite olika sevärdigheter här i Oslo, bl.a. Akersbrygga å Karl Johan :P På lördagen var vi bjudna på fest hos Karin som bor på Svenska föreningen, det var väldigt roligt och ganska galet, kvället bestod bland annat av stripptease och massa annat. Men det var väldigt roligt och träffa Karin och Erika för det var så länge sen jag träffade dom.


       

Igår var Johanna och jag på bartenderkurs igen och prov på ett antal kapitet och drinkar igen, när vi sitter där kommer vi på att vi inte har något toapapper kvar hemma och det är  ju inte så bra, och vi kunde ju inte heller gå och köpa det eftersom bartender kursen slutar kl 23.00 och då har RIMI stängt..hmm. Men på bartenderskolan har dom ju massa toaletter, vi gick in och tog några meter toapapper.. haha tur att igen kom in då hade det varit en rolig syn kan jag tala om!

I söndags var jag så hurtig och gjorde hemlagat bröd, det var gottigottigt, måste bara ladda upp en bild så att ni får se :P



Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: elle

jädrar va snyggt brö du!

saknar er redan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback