Bartender kurs?

Idag har jag jobbat, jag är fortfarande under upplärning, det är så himla mycket man måste komma ihåg och allt ska göras sjukt snabbt, men men jag gör så gott jag kan! Efter jobbet åkte Johanna och jag ner till city och gick på tre olika HM, hehe men HM är bra! Det inhandlades ett par sommarskor för min del.
Johanna berättade att hon hade bokat in sig på en bartenderkurs här i Oslo,  jag blev så sugen så nu har jag också bokat in mig på bartenderkursen :P Det är en bra erfarenhet i framtiden om man behöver söka jobb. Jag hoppas att jag kommer att orka jobba samtidigt, men det är en kvällskurs så det går nog. Kursen börjar redan på måndag, hihih det ska bli en rolig erfarenhet för mig och Johanna tror jag!
PS. Måste säga att middagen och utgången var mycket trevlig med jenterna och tack för målarboken och kritorna, det kommer till användning ;P

Ha de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback