Living in Oslo

Jag har nu flyttat till Oslo vilket känns väldigt bra, efter många resor och många visningar av lägenheter har vi nu äntligen fått en lägenhet i ett  mysigt studentområde. Den här veckan har bestått av att leta jobb och än väntar jag på mitt norska personnr vilket gör det lättare att få jobb, men jag hoppas att det kommer i veckan. Idag har Ellinor och jag varit på loppis eller lopper som dom säger i här, vi tänkte att vi skulle hitta en klädhängare men tyvärr fanns det inga till salu, men det var ändå roligt att komma ut lite.
Jag har fått ett norsk telefonnr som både är billigt å ringa med i Norge och Sverige! tjoho!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: annelie

å det är det ända nr du använder lr?

2008-11-17 @ 12:05:57
Postat av: Anonym

Nej jag har ju fortfarande kvar d gamla, men det är bäst om du ringer på det norska:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback