Jobb jobb jobb!

Jag var på interjuv i tisdags för en butik som kan jämnföras med Vita Rum och jag fick jobbet på en gång! Jag ska jobba i en extra öppnad butik med bara juleting. Så den här veckan har jag packat upp massa jultomtar och ljus och allt som hör till och det var jobbigt kan jag lova. Men men det är bara att stå ut. Igår öppnade affären jag jobbade 14 - 21, det gick väl hyfsat bra måste jag säga för så lite upplärning som jag fick. Mitt schema för december månad består av jobb varje dag och då menar jag VARJE dag, både vardagar och helger till och med 23 dec! Sen är jag ledig i 5 dagar så börjar man igen. Så det blir occh köpa alla
 juleklappar har i Oslo för min del.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Många tjejer söker på ett eller annat sätt bekräftelse, och min fråga idag är varför.



Jag förstår mig på kanske varför man gör det, men om man vet samtidigt att det finns någon där ute man sårar, så varför fortsätta? Det är någonting som jag nu söker svaret på och jag behöver nu läsarnas hjälp för att förstå och kanske kan just nu hjälpa mig.



Hoppas att du gillar bloggen, dina tankar gör skillnad.



Mvh

Söderlund

Postat av: Annelie

kul för dig :) ej men då ses vi till jul då. puss på dig

2008-11-29 @ 16:27:09
Postat av: fiia.

nice fixat, bruttan! : )

2008-12-04 @ 17:26:57
URL: http://frokenkvist.blogg.se/
Postat av: fia

usch, är ni också magsjuka , stackare : ( ja, visst fan gör det ont! blir ju tokig ; P krya på er med & hälsa erik :) vi ses väl snart hoppas jag : ) pusselipuss

2008-12-16 @ 12:45:17
URL: http://frokenkvist.blogg.se/
Postat av: Diana

Hejsan läs gärna min blogg, speciellt sista inlägget.. skriv gärna vad du tycker om den och hur du själv ser det. hih ha det bra KRAMAR diana

2008-12-16 @ 12:47:11
URL: http://nementjena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback