Några dagar tillbaka

Okej nu är jag lite dålig på att uppdatera igen :P Det som har hänt är att jag har jobbat massa massa, ja varje dag. Det har gått ganska bra tycker jag, förutom att man måste stå hela tiden, jag är inte så van med det. I helgen hade vi tänkt och haft lite julmys här i lägenheten med pepparkaksbakning och glögg. Men tyvärr blev jag magsjuk, och klarade knappt av att se eller känna lukten av mat eller liknande. Jag hade inte tid och vara sjuk nu när jag har massa jobb, men men det är sånt man inte kan kontrollera tyvärr. Erik var så gullig och hjälpte mig tills han också började spy ...opps! Men men nu är vi båda bra och jag vill inte vara med om det igen usch och fy!
Det märks att det närmar sig julafton, alla affärer spelar julmusik och det luktar glögg och klementiner mmm..julen är så mysig, förutom att det varje år känns lite stressande med detta julklappshandlande, men allting löser sig till slut :P
Igår var det nattöppet på gallerian med massa rea så jag fick jobba till kl 24.00, lite kul att dom rear innan jul men det är ju bara bra för egen del. Det ska bli kul att få hem och träffa alla snart ..wiie!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: fia

wiho, ginger kommer hem : ) we have lengten after you !

Postat av: Annelie

åh, det lät inge kul :S miss you, tur att du kmr hem snart :D ;D

2008-12-21 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback